در حالت 3 از نفروپاتی IgA ممکن است برگشت پذیر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در حالت 3 از نفروپاتی IgA ممکن است برگشت پذیر

در نفروپاتی IgA در دولت 3 می تواند ReversibleNefropatía IgA است توسط بسیاری از رسوب IgA در سلول های mesangial گلومرولی مشخص، و مرحله 3 یک گام حیاتی برای بیمار است. پس چه مرحله 3 نفروپاتی IgA ممکن است برگشت پذیر؟

چه آنچه که برای نفروپاتی IgA بیمار است؟

به عنوان یک گلومرولونفریت اولیه مشترک، بیماران نفروپاتی IgA معمولا هماچوری شدید راجعه یا هماچوری میکروسکوپی، پروتئینوری، فشار خون بالا، و غیره علاوه بر غلظت IgA، C3، IgG و IgM همچنین می توانید در کلیه بیماران یافت می شود. با توجه به تغییرات پاتولوژیک، نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم شده است.

کلاس من: حداقل ضخامت با یا بدون تکثیر سلولی مزانژال

کلاس II: فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی، بدون تکثیر سلول فعال

کلاس سوم: گلومرولونفریت پرولیفراتیو کانونی با یک هلال کوچک

کلاس IV: گسترش شدید و منتشر مزانژال و هلال <45٪

کلاس V: جدی تر از IV کلاس و هلال> 45٪

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم از مرحله 3 نفروپاتی IgA، آن است که هنوز در مراحل اولیه، به دلیل بیماران اغلب بیش از حد بسیاری از علائم یا مشکلات را ندارد. از آنجا که تنها یک بخش از سلول های فیلتر کلیه تحت تاثیر قرار، این مرحله از نفروپاتی IgA است هنوز هم برگشت.

چگونه نفروپاتی IgA معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

کلید را به معکوس مرحله 3 نفروپاتی IgA است از بین بردن کلیه سیستم ایمنی بدن، مانند مجتمع های IgA و IgG و تغذیه آسیب دیده است. از این نقطه، ما دوست داریم که از درمان های زیر نشان می دهد.

- روش های خون روشن: برخی از گیاهان دارای اثرات مو، تقسیم و انحلال کمپلکسهای ایمنی بدن است. در حالی که این عوامل بیماری زا از بدن حذف، صدمه به کلیه ها می تواند به توقف است که می تواند یک محیط خوب برای بازیابی کلیه ارائه.

- سرمایه گذاری آسیب کلیوی: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند مواد مغذی و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه ارائه و درخواست سیستم خود شفا از کلیه ها باشد.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: